BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Draugas vardu masažas :)

Studentams dabar prasideda baisiausias laikotarpis. Koliokviumai, referatai, ginimai, ataskaitos ir pan.. Ir kaip tyčia ponas miegas apima būtent tada, kada pradedi vienam iš šių darbų ruoštis. Aš štai ir dabar ruošiuosi cheminės analizės koliokviumui ir lygiai taip pat visas kūnas prašosi miego. Nes jau visą dieną sėdžiu kone vienoje pozoje… O juk savaime aišku, kad miegoti negaliu. Vadinasi reikia kūną pažadinti. Geriausias būdas kiek įmanoma pamasažuoti save. Štai, ką aš darau:

  • Užedu nykščio pagalvėlę (iš nugaros pusės) ant tos vietos, kur susijungia kaukolė su kaklu, ir pamasažuoju sukamuoju judesiu;
  • Pirštų pagalvėlėmis sukamaisiais judesiukais pamasažuoju visą galvą. Malonūs šiurpuliukai?:)
  • Pečių liniją taip pat pamasažuoju sukamaisiais judesiais, tik šį kartą su paspaudimais;
  • Nugarą žadinu grubiai įgnybus į oda keturiais pirštais;
  • Labai svarbios yra ir akys. Darau keletą pratimų ir joms :
      1. rodomojo miršto pagalvėle kelis kartus apvedu ratukus aplink akis(virš antakių ir po akies maišeliu);
      2. dabar tuo pačiu pirštu, uždėjus ant akies, labai nestipriai pavarinėju į kairę, į dešinę;
      3. keletą kartų stipriai užmerkiu akis ir po sekundės vėl atsimerkiu. Darau tai keletą kartų.

Aprašiau, kaip pamasažuoju pati save, nes neturiu, kas tai galėtų padaryti. O jeigu Jūs pasisekė labiau nei man, paparašykite, pažadėdami skanią vakarienę. Garantuoju, tikrai atsigausite.

DAR. Jeigu tingite ir save masažuoti, ir kieno nors prašyti masažo, galite tiesiog įvairiais pratimais pratampyti raumenis. Pvz.:

  • Ištieskite rankas į viršų ir stiebkitės į viršų, lyg norėdami pasiketi lubas.
  • Dabar bandykite nesulenkus kojų pasiekti grindis. Nesvarbu pasiekiate ar ne, svarbu pratampyti kojų ir nugaros raumenis.
  • Ištieskite vieną ranką ir jos žąstą spauskite prie krūtinės. Pratampysime rankos raumenis. Tai darykite vienai ir kitai rankai.

  • Pasukinėkite liemenį. Tik ne visu kūnų, kaip mėgdavom daryti mokykloje, tačiau sukant tik viršutinę kūno dalį.

O jeigu jau tiek viskas nervina: matoma knyga, kambarys, kuriame jau praleidote daugiau laiko nei įprastai, išeikite pakvėpuoti grynu oru. Tai taip pat bus atgaiva kūnui bei smegenims.

Aš taip visada darau ir tikrai jaučiuosi žvalesnė.

Sėkmės. Saugokite save ir nepasiduokite, jūs stipresni už poną miegą:)

Rodyk draugams

Rašyti komentarą